Door je klanten op het juiste moment in het aankoopproces te voorzien van relevante informatie, maak je meer kans dat ze ook werkelijk iets van je gaan kopen. Het artikel geeft een aantal suggesties van het soort content wat je daarvoor zou kunnen gebruiken. Denk aan onderzoeksrapporten, video’s en podcasts, maar ook Slideshare- en andere presentaties kunnen potentiële kopers gebruiken om zich te informeren.

Overigens is het verstandig om, via slimme navigatie, dit soort content op meerdere plekken ter beschikking te stellen. Een gemiddelde klant maakt vaak nogal een behoorlijke wandeling door je site heen, zeker in de oriëntatiefase! http://blogs.salesforce.com/company/2013/12/content-marketing-lead-nurturing-gp.html

DELEN
Vorig artikelContent Marketing maakt je merk! | Inspiratie voor merkmakers
Volgend artikelInfographic: The Biggest Changes To Google Search In 2013
Op Curation.nl blog ik over strategische en/of bedrijfskundige issues m.b.t. Content Curation, Content Marketing. Mijn speciale interesse gaat uit naar de inzet van medewerkers bij deze processen (Employee Generated Content, Ambassadeurs) en naar het aantoonbaar maken van de Return on Investment van moderne marketing technologie.

Laat een reactie achter en discussieer mee!