Interessante lijst:

  1. Mobiel wordt steeds belangrijker. Binnenkort zijn er meer mobiele users dan desktop users. (zal in B2B nog wat langer duren, is mijn inschatting)
  2. Beeld: video’s, infographics, foto’s van katten… etc. om de aandacht te krijgen en te houden in de dagelijkse stortvloed.
  3. Personalisatie. Aanpassen op de interesses en behoeften van de gebruiker
  4. Collaborative Markering. Samenwerken met andere partijen, aan een gemeenschappelijk doel.
  5. (Nog) meer geld in Content Marketing. Zal deels waar zijn, zelf denk ik dat er steeds meer op Inbound Marketing (een geïntegreerde aanpak) zal worden ingezet, al is het maar om een goede ROI te laten zien. Voor de duidelijkheid, Content Marketing is één onderdeel van Inbound.
  6. Meer samenvattingen, interactie = meer clicks.
  7. Analytics. Er gaat dan wel meer geld in, maar je zult ook moeten bewijzen dat het wat oplevert.

Ik heb mijn persoonlijke ideeën in deze samenvatting verwerkt. Wat vinden jullie ?

Bron: JefBullas.com

Content marketing is constantly changing. In this post learn 7 changes that will impact your business and help you stay ahead of your competition.

7 Smoking Hot Changes Coming to Content Marketing

 

DELEN
Vorig artikelContent Curation: Hoe kan het beter?
Volgend artikelTop 10 beste (en slechtste) e-mail onderwerpen. Bedankt!

Op Curation.nl blog ik over strategische en/of bedrijfskundige issues m.b.t. Content Curation, Content Marketing. Mijn speciale interesse gaat uit naar de inzet van medewerkers bij deze processen (Employee Generated Content, Ambassadeurs) en naar het aantoonbaar maken van de Return on Investment van moderne marketing technologie.

Laat een reactie achter en discussieer mee!