De rol van content curation binnen jouw content strategie

kennissessieContent Curation speelt een steeds grotere rol binnen het kennis- en communicatievakgebied. Je kunt het inzetten ter ondersteuning van online marketing activiteiten, maar ook gebruiken om intern kennis te delen. De muur tussen interne en externe communicatie vervaagt snel, hoe geef je effectief invulling aan alle mogelijkheden die er al zijn? Hoe zet je medewerkers in om enerzijds hun kennis intern te delen, maar ook om als expert, of ‘thoughtleader’ naar buiten te treden?

Content Curation kan een belangrijke rol spelen in de aanlevering van interessante content ter ondersteuning van digitale marketing activiteiten. Hoe richt je dit soort processen in? Waar begin je? En welke hulpmiddelen zijn er?

In een gratis sessie behandelen we in sneltreinvaart bovenstaande vragen, theorie, praktische cases en demo’s. Aansluitend discussieer je met vakgenoten en experts. Voldoende om volledig opgeladen op weg naar huis te gaan.

Meer informatie over het programma en inschrijven vind je hier!

Laat een reactie achter en discussieer mee!