Als B2B marketeers wordt gevraagd wat hun prioriteiten zijn, dan is het antwoord meestal als eerste “meer leads”, meteen gevolg door “betere leads”. Interessante paradox. Niettemin, je hebt wel verkeer en interactie nodig om ervoor te zorgen dat potentiële klanten je in ieder geval kunnen vinden.

Juist daarvoor is een goede mix van nieuwe en bestaande content van belang. Je zult geïnteresseerden moeten voorzien van relevante content, waar ze ook zitten in hun aankoopproces. Daarom is het ook belangrijk om ervoor te zorgen dat je whitepapers, onderzoeksrapporten, etc kunt aanbieden. Maar, om een hoog volume te genereren, kun je dit prima aanvullen met gecureerde content (Content Curation). Door regelmatig onder de aandacht te komen, zorgt het dat je ook de andere content meer kans geeft. http://www.business2community.com/content-marketing/curating-content-creating-drives-b2b-conversions-0717033#!q7CV3

DELEN
Vorig artikelInfographic: The Biggest Changes To Google Search In 2013
Volgend artikelFive brands with effective content strategies
Op Curation.nl blog ik over strategische en/of bedrijfskundige issues m.b.t. Content Curation, Content Marketing. Mijn speciale interesse gaat uit naar de inzet van medewerkers bij deze processen (Employee Generated Content, Ambassadeurs) en naar het aantoonbaar maken van de Return on Investment van moderne marketing technologie.

Laat een reactie achter en discussieer mee!