Contentmarketing bij IBM: kwaliteit boven kwantiteit. Stap 1 is erg belangrijk: het creëren van een begeleidende tekst of tweet die de content inleidt.

Kirsten legt uit: “Onze doelgroepen bestaan uit mensen met verschillende interesses en die trigger je niet met dezelfde berichten. De kunst is juist om een specifieke tekst voor elke doelgroep te verzinnen en daarmee de juiste leads aan te trekken.” http://www.marketingfacts.nl/berichten/contentmarketing-bij-ibm-kwaliteit-boven-kwantiteit/?utm_content=buffer86c49&utm_source=buffer&utm_medium=twitter&utm_campaign=Buffer#!

DELEN
Vorig artikelHow to Drive Sales in 2014 with Content Marketing
Volgend artikelRené de Vries | Congres Content Marketing & Webredactie

Op Curation.nl blog ik over strategische en/of bedrijfskundige issues m.b.t. Content Curation, Content Marketing. Mijn speciale interesse gaat uit naar de inzet van medewerkers bij deze processen (Employee Generated Content, Ambassadeurs) en naar het aantoonbaar maken van de Return on Investment van moderne marketing technologie.

Laat een reactie achter en discussieer mee!