Of originele content of gecureerde content beter, is eigenlijk geen issue. Het is verstandig om een combinatie van beide toe te passen. Daarmee ben je, doordat je artikelen selecteert en/of van commentaar voorziet een gids voor jouw publiek. Daarmee vestig je jezelf als een autoriteit.

Verder is het vaak zo dat content curation je op ideeën brengt voor nieuwe artikelen, dat kunnen altijd gebruiken, nietwaar?

Het artikel bevat verder nog een aantal aanbevelingen om de B2B doelgroep nog beter te informeren.

Curating Content Or Creating It: Which Drives More B2B Conversions?.

DELEN
Vorig artikel10 Marketing Tips that will Increase your ROI in 30 days
Volgend artikel5 Steps to Creating a Powerful Infographic
Op Curation.nl blog ik over strategische en/of bedrijfskundige issues m.b.t. Content Curation, Content Marketing. Mijn speciale interesse gaat uit naar de inzet van medewerkers bij deze processen (Employee Generated Content, Ambassadeurs) en naar het aantoonbaar maken van de Return on Investment van moderne marketing technologie.

Laat een reactie achter en discussieer mee!