Reallygoodemails verzamelt al het goeds dat e-maildesign kan leveren voor marketing. Daarnaast is het zelf een mooi voorbeeld van leadgeneratie via Curation. Ze cureren alles van activatiemails naar nieuwsbrieven. Van een productmail naar een notificatie van een password reset. Voor vrijwel alle soorten e-mail die je kunt bedenken hebben zij ‘really good’ voorbeelden. De site is ooit door Matthew Smith opgezet als experiment om te kijken hoe snel hij een waardevolle WordPress site uit de grond kon stampen. Hij deed dit in 30 uur. En hoewel hij het zelf niet ideaal vindt om zo te werken, heeft hij hierdoor op 25 maart 2014 wél deze mooi vormgegeven site de lucht in gekregen.

Een kleine selectie van ‘e-mail goodness’

Een notificatie van Twitter: simpel, blij en het legt een band tussen de gebruiker en het product via een verjaardag.

Twitterversary e-mailvoorbeeld - Curation.nl

Een kleurrijke productupdate

Beautiful Product Update Email Design from Hoefler and Co.   Really Good Emails - Curation.nl

Van WordPresstest naar leadgeneratie via het bieden van waarde

Met een team van drie e-maildesigners cureren ze het allerbeste op e-mailgebied. Deze site laat zien hoe je op bijna absurd simpele wijze een mooie site kunt maken, goede dingen kunt cureren en waarde kunt bieden voor jouw publiek. Puur door relevante content op een overzichtelijke manier weer te geven voor jouw publiek. Daar hoef je dus niet eens altijd lange teksten bij te schrijven.

Doordat het team van Reallygoodemails op deze manier expertise laat zien in hun content hub worden ze een vaste bestemming voor mailinspiratie en vergaren ze langzaam maar zeker leads voor designklussen via nieuwsbriefinschrijvingen en het contactformulier. Ook niet onbelangrijk!

Meer inspiratie op:

http://reallygoodemails.com/

 

De kracht ontdekken van nieuwsbrieven voor medewerkers, relaties of leden?