Blogposts met lijstjes zijn enorm populair. Content Curation helpt je om makkelijk informatie te verzamelen en te publiceren, zodat je jouw kennis en inzichten er makkelijk aan kan toevoegen. Zo bewijs je je doelgroep een dienst. Je verzamelt waardevolle informatie, en biedt ze een startpunt om verdere verdieping te vinden

Een blog post met lijstjes wordt meestal ook goed gewaardeerd door je lezers.

De infographic bij dit artikel geeft een aantal tips om je blogpost zo optimaal mogelijk in te richten. Er zijn tips over de naamgeving van de url, gebruik van foto’s tot en met erg belangrijke aanbevelingen hoe je deze content onder de aandacht van je doelgroep kunt brengen. Want je zou toch niet willen dat je al die moeite doet terwijl niemand het leest?

Perfect-Roundup-Post

Bron: Content Curation for Marketers: The Definitive Guide

DELEN
Vorig artikel4 stappen om je B2B marketing intern te verkopen
Volgend artikelKennis delen als succesfactor?
Op Curation.nl blog ik over strategische en/of bedrijfskundige issues m.b.t. Content Curation, Content Marketing. Mijn speciale interesse gaat uit naar de inzet van medewerkers bij deze processen (Employee Generated Content, Ambassadeurs) en naar het aantoonbaar maken van de Return on Investment van moderne marketing technologie.

Laat een reactie achter en discussieer mee!