Content Curation is zoveel meer dan alleen maar een stukje informatie delen en een melig commentaar toevoegen. Echte experts doen veel research, schatten de waarde van de beschikbare informatie in, en geven dan hun mening. Daarmee voeg je waarde toe en laat je zien dat je wat te melden hebt.

Bron: Become an Opinion Leader Through Content Curation – Written and compiled by Carina Claassens & Carla van Straten Content curation involves much more than simply sharing a piece of content and adding a useless comment to it, such as “wow, great article!” Content curating is a lengthy process that involves in depth research, a lot of reading and a w

DELEN
Vorig artikelInbound Marketing en CRM?
Volgend artikel32 voorbeelden van B2B marketing
Op Curation.nl blog ik over strategische en/of bedrijfskundige issues m.b.t. Content Curation, Content Marketing. Mijn speciale interesse gaat uit naar de inzet van medewerkers bij deze processen (Employee Generated Content, Ambassadeurs) en naar het aantoonbaar maken van de Return on Investment van moderne marketing technologie.

Laat een reactie achter en discussieer mee!