Organisaties zijn altijd op zoek naar manieren om hun doelgroep te interesseren voor hun producten en diensten. Daarvoor wordt er geblogd, getwitterd, gepubliceerd en gediscussieerd. Maar steeds vaker wordt de vraag gesteld in hoeverre dit nu bijdraagt aan het resultaat. Hoe kun je al deze methodes inzetten op een zodanige manier dat het tastbare resultaten oplevert? Hoeveel leads levert dit voor sales? Hoeveel omzet genereert dit?

Om al die vragen te beantwoorden hebben wij een whitepaper gemaakt. Daarin wordt uitgelegd wat Inbound Marketing is, hoe het werkt, en welke tools je inzet.

Je kunt de Whitepaper hier gratis downloaden.

DELEN
Vorig artikelHoe betrouwbaar kan content zijn?
Volgend artikelTips van HowardsHome voor B2B content Marketing
Op Curation.nl blog ik over strategische en/of bedrijfskundige issues m.b.t. Content Curation, Content Marketing. Mijn speciale interesse gaat uit naar de inzet van medewerkers bij deze processen (Employee Generated Content, Ambassadeurs) en naar het aantoonbaar maken van de Return on Investment van moderne marketing technologie.

1 REACTIE

Laat een reactie achter en discussieer mee!