Nog niet zo lang geleden stond LinkedIn vooral bekend als plek waar je je CV kon achterlaten en kon zoeken naar een geschikte kandidaat voor een vacature. Inmiddels is LinkedIn getransformeerd naar een beursgenoteerd bedrijf, dat grote stappen zet ter ondersteuning van processen op het gebied van Sales en Marketing. Met 350 miljoen gedetailleerde profielen is dat een schatkamer aan gegevens!

Door overnames van diverse Marketing Automation bedrijven is langzaam maar zeker een heel pakket aan tools en diensten beschikbaar gekomen. En, aangezien tools pas zinvol zijn als je een goed beeld van de mogelijkheden hebt, heeft LinkedIn een uitgebreide gids samengesteld ter ondersteuning van de B2B marketeer.

Het hele proces en de mogelijkheden worden uitgelegd in The Enhanced Sophisticated Marketing Guide to LinkedIn

DELEN
Vorig artikelWeet jij wat je niet weet?
Volgend artikelWeet jij wat B2B klanten van je content verwachten?
Op Curation.nl blog ik over strategische en/of bedrijfskundige issues m.b.t. Content Curation, Content Marketing. Mijn speciale interesse gaat uit naar de inzet van medewerkers bij deze processen (Employee Generated Content, Ambassadeurs) en naar het aantoonbaar maken van de Return on Investment van moderne marketing technologie.

Laat een reactie achter en discussieer mee!