René de Vries is directeur/oprichter van HowardsHome. Al 14 jaar speelt HowardsHome in op de wensen van klanten op het gebied van Content Marketing en Content Curatie. René is sterk in het analyseren van de marktvraag en deze te vertalen naar een pallet aan producten en diensten om deze behoeften in te vullen. In Nederlands levert HowardsHome aan meer dan 300 bedrijven en organisaties.

Een gids zijn voor je klanten, vertrouwen opbouwen met je markt.  Dat zijn de doelstellingen van Content Marketing. Maar, Content Marketing is duur en kost veel tijd. René legt uit hoe je door Content Curatie in 30 minuten per dag  echt wat kunt betekenen voor zowel bestaande al nieuwe klanten.

http://www.congreswebredactie.nl/speaker-lineup/rene-vries

 

DELEN
Vorig artikelContent Marketing bij IBM
Volgend artikelIdeeën om Content te converteren

Op Curation.nl blog ik over strategische en/of bedrijfskundige issues m.b.t. Content Curation, Content Marketing. Mijn speciale interesse gaat uit naar de inzet van medewerkers bij deze processen (Employee Generated Content, Ambassadeurs) en naar het aantoonbaar maken van de Return on Investment van moderne marketing technologie.

Laat een reactie achter en discussieer mee!