Het is april 2009 en daar is het 19e e-mailtje van iemand die ik nog nooit gezien heb, nog nooit heb gesproken en waar ik nog nooit van heb gehoord. De mail beschrijft een nieuwe ‘revolutionaire’ dienst, die vandaag in bèta gaat, met de vraag of ik erover wil bloggen. Het persbericht is toegevoegd als Word-bestand en er zijn 14 screenshots attached.

via Van PressDoc.com naar pr.co – over ‘the why’ van een rebranding | Marketingfacts.

DELEN
Vorig artikel14 hotte marketingtrends voor 2014
Volgend artikelHeb jij jouw klant al op de Radar? De marketing- en salesfunnelmetafoor die wel klopt.

Op Curation.nl blog ik over strategische en/of bedrijfskundige issues m.b.t. Content Curation, Content Marketing. Mijn speciale interesse gaat uit naar de inzet van medewerkers bij deze processen (Employee Generated Content, Ambassadeurs) en naar het aantoonbaar maken van de Return on Investment van moderne marketing technologie.

Laat een reactie achter en discussieer mee!