content discovery logo's 320pxActualiteit binnen uw markt en vakgebied ontwikkelt zich, zodra deze publiek wordt, in een veelheid van kanalen. Verspreid over nieuwssites, weblogs, Twitter en Youtube spelen zich verhalen af die u op de voet wilt volgen om uzelf, uw collega’s en uw markt hierover actief te informeren. Dit is een tijdrovende klus waar veel denk- en doewerk aan vooraf gaat om dit effectief te doen. Deze activiteit noemen we content discovery. Het vormt ook de eerste fase van content curation: het vinden van relevante content.

Hoe zorgt u dat u een volledig beeld van de actualiteit heeft voor uzelf en uw collega’s of klanten? Hoe pakt u dit gestructureerd aan? Welke onderwerpen zijn relevant? En welke bronnen? Hoe zoekt u efficiënt en hoe voorkomt u dat er te veel ruis in de resultaten zit? Deze whitepaper behandelt de aanpak, tools en andere aspecten waar u bij content discovery tegenaan loopt.

  • Wat is content discovery
  • Hoe zet u content discovery in voor uw organisatie
  • Hoe organiseert u intern content discovery
  • Welke tools zet u in voor content discovery
Download de whitepaper

Laat een reactie achter en discussieer mee!